No més complicitats amb Isrel

diumenge, 24 de juliol del 2011

Processant la informació

Acabem d'arribar a l'hostal a Jerusalem, són gairebé les 12 de la nit i demà toca llevar-se a les 7 per seguir treballant a la casa de Beit Hanina. Demà sembla que tindrem el temps per processar tota la info que des de divendres no hem pogut penjar. Divendres vam participar de la manifestació contra el mur a Bilin, vam visitar Jaifa on ens vam trobar amb la Delegació de Dones i de tornada a hores intempestives a Jerusalem. El cap de setmana ha estat especial i per "descansar" hem anat a la Vall del Jordà a reconstruir cases de beduins, amb qui hem passat la nit i avui hem passat per Galilea on hem tractat la problemàtica de la població drusa i una visita de camí de tornada per un Kibutz. Demà actualitzarem tot la informació amb fotografies i més enllaços.

Bona nit

1. Bona nit!!

Que bé que tot hagi anat bé a Bilin! I que us poguessiu trobar amb la delegació de dones!

El port de Haifa és molt maco oi?

Espero a veure que ens expliqueu dels drusos!

2. Després del sopar a Jaifa, les dones de la delegació varem fer uns quats toms per la ciuta vella fent temps. Varem tenir sort a l'aeroport al dir-me que m'havien de revisar la bossa. Uff!!! Un cop al taulell l'empleat que l'havia de revisar no la va ni obrir.... Va ser el nostre dia de sort.
    Bona feina del brigadistes.

3. Lo que es evidente es que ahí, la vida no está en otra parte. La tocáis, la sentís, la compartís...
    Palestina es una llaga en el corazón, vuestro relato ayuda a sentirla.
    Saludos y adelante. Somos muchos los que os acompañamos.